Online Media: Rapport från Omniture Summit

Har precis genomlidit en utbildning i Omnitures verktyg SearchCentre. Kanske inte lidandet bestod så mycket i själva verktyget, eller tysken som föreläste, utan snarare bestod i att jag faktiskt var tvungen att sitta i någon slags strukturerad utbildningsfabrik igen. Den starka bildningsglädje jag åsamkar mig själv varje kväll jag åtnjuter spaltmeter på spaltmeter forumtexter är faaaar much better än att sitta fast i en bänk med en predikant som mässar om exakt vad man ska göra.

Drömmen vore att komma till en föreläsning någon gång och så säger föreläsaren "This is our tool, this is our manual - now PLAY!".

Nu är det snart dags för något så spännande som statistikmingel :).

Snart är det freda' - online media! (haha.. så hurtigt töntig jag är såhär i begynnelsen av denna nya blogg)

//Jesper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0