Sociala nätverk | Rock your firefox | Online media

Lade precis till Rock your firefox i min fb-profil. Känns riktigt smutt. Kan välja på en hel rad olika apps som gör mitt fb:ande enklare och smidigare. Jag kanske räknas som en tönt som inte skriver om twitter eller jaiku ännu. Men det kommer. Jag skulle vilja ha en ff-plugin där jag kunde twitta alt. att min status i msn-messenger skulle bytas ut till en twitter-app som skickade in mina tankar i min feed.

Hur som. Rekommenderar starkt Rock your firefox.

image3

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Det här inlägget förstog jag verkligen ingenting av.. haha

2008-05-22 @ 10:05:09
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Pär

Så vilka FB-pluggar rekommenderar du? Finns några att välja på.

/Genvägs-Pär :-)

2008-06-28 @ 05:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0